jueves, 19 de marzo de 2009

MEUS PAIS, por Ramón Laíño

 
 

 
 
MEUS PAIS

 
Pais meus que un día vos iredes para nunca máis volver, como ós demáis se lle foron, e así a todos se lle irán.
 

Lei de vida natural, lei de vida inmisericorde que sen piedade, alghún día, as prendas amadas do meu ben querer me levarán. 

Naçín entre vós, para con vós vivirei, e dentro do meu coraçón continuamente vos levarei. 

Pais, círculo protector onde sempre nos amparamos para ser amados, e consolados. 

Incerteça na suficiençia dos bicos, e abraços que vos demos, e dos que sen dar nos quedaron.  

Ofensas, e feridas que vos causamos, e das que a cambio entreghábades cariño, e comprensión.  

Xuventude ilusa, inconsçiente, e desmedida deica os maiores, e a súa experiençia.  

Momentos de ira, e pretensións soberbias de autosufiçiencia que inxustas foron ca vosa sabiduría. 

Importante, e saghrado é o valor, e calor do voso amor que nos coida, e dirixe polo camiño da vida. 

¿Para qué tanto sufrimento? ¿Solo para perpetuar a espeçie sen fin coneçido?  

Sacrifiçios que pasástedes antes de ser eu vivo, e que non foron aliviados despois de ter naçido.  

Corpiños curvados e encollidos polo traballo, caras surcadas polo tempo.  

Suor do voso esforço para conseghuíredes o pan, e o sustento.  

Falas, xeitos, e coneçementos desta terra que vos veu naçer, e na que vos criástedes.  

Vidas que sen saber onde quedan nin a onde van, e co propósito de buscar o noso ben, así queimástedes.  

Polo camiño quedan consellos, e deçisións que causaron sufrimento, e sen maliçia entre todos escollemos. 

Quen de antemán saber pudera das consecuençias dos nosos, e vosos actos que na vida continuamente tomamos.  

Sodes como as nubes do çeo que camiñando pasades á nosa beira, 

e desta maneira sen poder retervos, vos ides paseniñamente para sempre.  

Fillos que sen reparar na vosa valía, quedaranos a dúbida de tervos ido con máis aleghría que sofrimentos.  

Só me queda o consolo de que esta viaxe non fora sensentido, 

e que se un día vos marchades, unidos espero que moi axiña nos encontremos. 

Sempre voso, Un fillo.

 

3 comentarios:

Anónimo dijo...

moi ben , ramón.deixame facer extensible a todolos pais este bo artigo,por favor.(meu deus,eres clavadiño a teu pai)

Anónimo dijo...

Noraboa Ramón, eses sentimentos creo que todos os levamos dentro pero que poucos os sabemos expresar, e ti fixechelo de xeito exemplar.
Felicidades a todos os pais que deron vida e loitaron polos seus fillos.
Eu hoxe felicito á miña nai que para min, fixo de pai e de nai, apesares de ter un pai (que non se portou coma tal), hoxe permiteme Ramón que lle adique este poema á miña nai que tanto adoro e quero e que ela si o sabe, trato de lembrarllo cada día e sei do seu sofremento o verme pasalo mal.
Gracias mamá por todo o que me deches e segues a dar, gracias por ser miña nai e por ensinarme os valores que debe ter unha persoa de ben, gracias mamá pola túa loita continúa, día a día, para que eu tamén loite.

Noraboa a todos os pais e nais que loitan e ensinan o ben ós seus fillos.

Bicos para tod@s en xeral, pais e nais, fillos e fillas, netos e netas, para todos.

Anónimo dijo...

Precioso artigo cheo de sentimento e de gran verdad, eu tamén quero facer extensible a todos os pais.
que razón, eres un cuadro de teu pai,pareceste moitisimo a él.