jueves, 5 de noviembre de 2009

BUP

O Bacharelato Unificado Polivalente (B.U.P.) era unha ensinanza en España pertencente á Lei Xeral de Educación de 1970 e constaba de tres cursos: 1º de BUP, que corresponde ó actual 3º de educación secundaria da Lei Orgánica de Ordenación Xeral do Sistema Educativo de España (LOXSE); 2º de BUP, que corresponde ó actual 4º de educación secundaria LOXSE; 3º de BUP, que corresponde ó actual 1º de bacharelato LOXSE.


Tras rematar o Bacharelato Unificado Polivalente, e antes de realizar a Selectividade para o acceso á Universidade, era necesario realizar o Curso de Orientación Universitaria (C.O.U.), equivalente ó actual 2º de bacharelato LOXSE.

Empezou a implantarse no curso académico 1975-76 con 1º de BUP e extendeuse ata 3º en el 77-78.

Durante os dous primeiros cursos as materias eran comúns para tódolos alumnos (Excepto en EATP e ética/relixión) pero en 3.º existía unha optatividade entre Letras (Literatura/Matemáticas/Latín/Grego) e Ciencias (Literatura/Matemáticas/Física e Química/Ciencias Naturais), escolléndose tres das catro asignaturas.

A avaliación realizábase mediante notas literais e tiña carácter de continua, existindo dúas convocatorias globais, a de Suficiencia (Xuño) e a de Setembro.



Impartían as asignaturas profesores pertencentes ó Corpo de Catedráticos de Bacharelato e ó Corpo de Profesores Agregados de Bacharelatos que foron coa aprobación da LOXSE, integrados de forma forzosa no corpo de Profesores de Ensino Secundario, xunto ós antigos profesores de FP.



A súa implantación aumentou nun ano os necesarios para acceder á Universidade, dotou de maior peso ás ensinanzas científicas no bacharelato e contribueu á creación dun grupo de poboación que, debido á súa preparación, pudo ascender socialmente e permitir a España entrar a formar parte das sociedades avanzadas.

3 comentarios:

a de alá de arriba dijo...

Pois eu non sei donde está o fallo, porque eu vexo que os rapaces dende primeiro de infantil ata polo menos quinto de primaria que é donde esta o meu fillo traballan coma cab..ns, con deberes e examenes continuos. Non sei en qué curso se rompe eso e paan a ser de repente borregos que non saben ler nen escribir, e moito menos entender.

Anónimo dijo...

O problema esta en que traballan,pero non curran. Hai que darlle algo a cambio. Non teñen sentido do deber.Daselle todo feito. Da pena ver os país cargados coas mochilas e os libros coas babas colgadas e os señoritos brincando.
Despois levan cAtro Cousas e os deberes son para os pais ,que veñen hasta os huevos de currar e casi llos fan eles para q non den o coñazo cada dous minutos.....¡no entiendo!......ala acaba rápido vai xogar a play e deixanos en paz.
O outro día os maestros da miña nena deron unha reunión. E despois de estar talando e se Abreu o turno de preguntas o único que preguntAron os pais foi sobre a donde iban a ir de excursión. ¿e a donde van ir se seguro que con sete anos xa foron a Disney ? O demais importalle un huevo os maiores.
Todo son obligacions con eles. Todo loes resbala porque ña casa os protexen e teñen todo.
Seguramente hai mais tecnoloxia ña habitación dos nenos que na secretaria do Cole.

En fin que sonrían. Teñen o resto da vida para chorar

Autocrítica.

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,