sábado, 28 de noviembre de 2009

LENDIAS, PIOLLOS E OUTRAS FIERAS (HEREDEIROS DA CRUS)



Ano ochenta e pico


no Saghrado Corasón

tiñan a puta costumbre

de pasar revisión


Con solo dose anos

tiñamos que aturar

as inspesións das monxas

disfrasadas de sanidá


Murmúrase polas clases

mañán despeinarán

quinientas dúas cabesas

que verghonsa me dá


Pero como eran crueles

víñanche por detrás

e sin desir nada

empesábanche a mirar


Hermana que a inspesión e mañán

e non lavín a cabesa

e teño o chander roido por detrás


Ai miña nai

non sabes ti

collérono insado de lendias

piollo e mais outras fieras


Ai miña nai

Fulanito di

que a culpa túvoa un compañeiro

que llas pejou a el no pelo


Sin ninghún reparo

vaise correndo a vos

por todo o colegio

Saghrado Corasón


Pido un minuto de silensio

por Jaxapiño

que é o meu amigho

e tamén do batallón


Cortáronlle o pelo de máis

súa nai estallos quitando

con seta, seta paf


Ai miña nai

non sabes ti

collérono insado de lendias

piollo e mais outras fieras


Ai miña nai

Fulanito di

que a culpa túvoa un compañeiro

que llas pejou a el no pelo


(Solo)


Ai miña nai

non sabes ti

collérono insado de lendias

piollo e mais outras fieras


Ai miña nai

Fulanito di

que a culpa túvoa un compañeiro

que llas pejou a el no pelo


In nomine patre

et filio et espiritu santi

Yo, como servidor

del Dios en el que no crees

te pongo una penitencia

simplemente

que sigas pensando en ella


Perdóneme señor Virgilio, ahí fuera le aclaman las multitudes


En este kiosko que estoy yo con la celosía


namás que aguantando gilipolleces todo el día


Virgilio, Virgilio, Virgilio...

No hay comentarios: