sábado, 14 de noviembre de 2009

VITOR DE PALAS

Rubik Cube

A miña semana:

O martes sentiame un tio chachi, por que? pq me explicou Chicho como se facia o Cubo de Rubik, e ao final do dia era capaz de facelo gracias á explicación

O mercores sentiame un tio guai, por que? pq era capaz de facer o cubo con esa explicación, sen ningún problema, e cara a noite xa o ia facendo sen explicación, so ca miña mente, a duras penas.

O xoves criame o rei do mundo, por que? pq xa era capaz de facelo cubo en uns 3 minutos, que non teño o record do mundo, nin os 55 segundos de Will Smith, nin o fago a unha man, nin cos ollos pechados, pero normal, carallo, señores... parece mentira, que eses saen pola tele!!!

E hoxe, venres, sintome un pringado, e si, sono.
Resulta que tres frikis (Melinda Green, Don Hatch, e Jay Berkenilt), inventan fai 13 anos un "Cubo de Rubik" que se move en 4 dimensións, en 4 dimensións? pero a cuarta dimensión non era o tempo? (alomenos en física) Ou era algo incomprensible polo cerebro humano? (alomenos en álxebra, que so damos visto ate a terceira dimensión) E o de cubo poñoo entre comiñas.. pq o cubo ten 3D
Que si!! Que mecagoensuputa madre, aló foi o meu ego a tomar polo (cu) pompis!!
Homee!!! pero que te esperas? Dende o bacharel todos os meus profesores (e compañeiros) me dician: "Vitor, tes unha visión espacial prodixiosa" Prodi.. que? Se xa me parecia imposible resolver o Cubo (enlace a aplicación online para quen nn teña o cubo a man) por min mesmo (sen os algoritmos pertinentes), como queren que resolva semellante aberración?¿ (Para descargar e poder intentar facer o Magic Cube 4D en java, premede aquí. E si!!! digo intentar, por que so o resolveron 55 personas hasta a data actual!!! e dudo que ninguen capaz de resolver eso se digne a acercarse (pola miña noxenta merda de) polo meu humilde blog)
E si... chegaron a facer o Magic Cube 5D... (so 7 personas o resolveron ate a data)

Como diría Gandalf: Corred INSENSATOS!!!!

Ala, vou facelo por ultima vez no dia.... e pa camiña!! A ver se supero os 15:59 de David Calvo

No hay comentarios: