domingo, 5 de abril de 2009

os bos e xenerosos.....

Como non parece de bo gusto dicir quen deu a súa aportación para o agasallo de Mary, pero por outra parte non sería xusto esquecer mencionar a toda a xente que colaborou...pois mellor poñemolo nunha data atrasada e matamos dous paxaros dun tiro....

Eva Triñanes Muñiz.
Kenny Montull Moral
Amalia López Louro
Andres Gento Lorenzo
Loli Fungueiriño
Toño Abeijón Muñiz
Pepe Mouriño Miguens
Luis Ferreirós Blanco
Juanjo Blanco Buceta
Juan Jose Saborido Silva
Ramón Laíño Vázquez
Manola Ferreirós Alcalde
Marisa Ferreirós Alcalde
Miguel López Dosil
Ana Belen López Dosil
Flor Abal González
Pili Vazquez Hermida
Rosa Blanca Torrado
Montse Garcia Ferrol
Juanjo Riveiro Dieste
Rodrigo Rey López
Montserrat Sanmartín Rey
Pedro Garcia Romero
Encarna Alcalde Lojo
Teresa Otero Suárez
Manuela Pimentel Novo
Loli Garcia Sánchez
Maria Dolores Rodriguez Pérez
Montse Piñeiro.
Lilí Fabeiro Castro.
Alicia Abalo Chouza.
Carlos Rodriguez Muñiz.
Carmen Pouso Alcalde.

Moita xente non se enterou da iniciativa senón seguro que colaborarían.... agradecementos a todo o mundo

1 comentario:

Mary Hermo dijo...

Non teño palabras amigos, moitas grazas a tod@s en xeral por cumprir un dos meus soños e ver que teño tantas persoas que me queren, a pesares de que moitos apenas me coñecen.
Xa puxen algo e espero poder agradecervolo co meu libro pronto, aínda que non sexa máis que nun arquivo que vos mande.
Mary Hermo.