sábado, 11 de octubre de 2008

A CONTA ATRÁS







EMPEZA A CONTA ATRÁS

HOXE en 25aniversarioiespraiabarrana.blogspot.com ...a conta atrás

OS QUE XA PAGACHEDES MANDADENOS UN MAIL

1º-Pagar no Banco de Galicia, no seu defecto Banco Popular, un ingreso de 50 Euros no número de conta--0097 8968 37 05 00149545, concepto --pago de cea IES PRAIABARRAÑA.----.POÑEDE O NOME DO PAGADOR

2º-Gardar o xustificante do ingreso para entregar a modo de ticket o día da cea.
3º- Mandar un mail a 25aniversarioiespraiabarrana@gmail.com identificándovos para decir que o pago xa está feito.

4º- Estar atentos ó blog, xa que imos poñer un bus, para evitar disgustos, do que daremos máis datos, cando esté pechado o asunto.

5º- Ter moita fame e máis sede.

6º-DIA LÍMITE 15 OUTUBRO



Quedan 7 días, temos 289 apuntados á cea, hai prazo ata o mércores ás 15.00, deixadeo para o último día non vaiades enfermar e perder 50 euros.




MENTRAS ESPERAMOS QUE PASE ESTA SEMANA ESCOITAMOS MÚSICA



3 comentarios:

Anónimo dijo...

¡Viva¡ que tantos, esto parece una das bodas de Chicolino. Encantame, Non vexo chegala hora da festa.
¡ESTOY ENTUSIASMADA!

Anónimo dijo...

Ía dicir un taco, pero é cojonudo que sexamos todos, porque con ese número de persoas anotadas significa que estaremos todos, digo eu, non?
Xa falta menos, espero que o final sexa unha gran celebración.
Xa dicía eu que si eu ía, tiñan que ir todos, isto non podo perdelo.
Que gozada, vamos a disfrutar 25 anos despois eu sego a ter 15.
Supoño que os organizadores de todo isto teñen que estar moi contentos, será todo un éxito.
Saúdos a todos.

Anónimo dijo...

Estaría ben que fósemos tantos... sí, pero eu sospeito que esa cifra é mais para animar ós rezagados que para reflexar fidedignamente a realidade, aínda que me encantaría estar equivocado.