domingo, 26 de octubre de 2008

¡¡¡NORABOA!!!

O nacemento dun fillo sempre é motivo de ledicia para toda a súa familia, e como non podía ser menos hoxe queremos felicitar a Pili polo seu novo retoño “Eloy”, ten o pelo un pouco crecho, pero é bonito.
Dende este blog e dende a satisfacción que calquera pode ter cando nace un neno, un neno que pode ser que chegue a estudiar neste centro do que este ano se conmemora o 25º Aniversario e onde xa estudiou a súa nai con anterioridade e que terá moitas “cousas” que contarlle.

¡¡¡NORABOA PILI E FAMILIA, FELICIDADES POR ESE NENO!!!

11 comentarios:

Unknown dijo...

Enhorabuena Pili,me alegro mucho de que todo saliese bien, felicidadeas, un besito para el niño y un besazo para la madre.

Anónimo dijo...

Enhorabuena Pili,no me cabe duda que eres una supermadre y que te mereces lo mejor.

Anónimo dijo...

Moi ben Pili, vemos qudespóis da comparación Con Rodrigo decidiches empezar a adelgazar.
Un bicazo para tí é para ós Crechiños.

Anónimo dijo...

Enhorabuena también a Marga Guillín que ha sido mamá recientemente

Anónimo dijo...

Sí, tamén a Marga e a fernando.

Ainda que a este xa llas puden dar directamente.

Anónimo dijo...

¿sabedes que Deira foi avó? Dende aquí tamén a nosa noraboa.

Anónimo dijo...

Enhorabuena Pili y familia!!
bicos. Encarna.

Anónimo dijo...

Felicidades a las mamás más recientes.
yo estuve en la cena y me lo pasé genial, lagente no debería criticar porque eso es lo fácil, lo que hay que hacer es felicitar a los que de verdad trabajaron. La verdad es que en mi mesa la compañía era inmejorable.
Decir que se echó en falta a muchos profes como el SR.BLANCO y como no a un ser que fue extraordinario como profesor y como amigo: MAXIMO.
Decir también que me gustó saludar a Matias y a Anca, aunque la próxima vez aprovecharé para preguntarle algo a Anca que nunca entendí, (y no es de inglés)
saludos a todos

Anónimo dijo...

estamos tomando ó pe da letra o de chegar ós 20000 censados en boiro.así me gusta.felicidades a todalas mamás os papás e os abós,por suposto.

Anónimo dijo...

Na cea do 20º aniversario as embarazadas fomos Luisa e mais eu.
Na cea do 25º foi Pili (eu non vin ninguha mais)
Na cea do 30º aniversario......¿quén será a atrevida?

Anónimo dijo...

¿Pois quén vai ser si non eu?, eh. Vémonos ó sabado.