domingo, 21 de febrero de 2010

MIRADA DE AUGA, por Bir demet yasemen





Non se morreu o desexo,
o desexo que eu sinto por ti.


Non fai nada chorar,
non fai nada morrer,
o desexo está aquí,
non se acabará así.


Non fai nada chorar,
non fai nada morrer,
o desexo é máis forte,
fai a soas o seu camiño


Por máis que me lamente, sen meu desexo
non sinto nin voz nin espera,
por máis que me alexe sen meu desexo
saio de mín gritándoche.


Non fai nada chorar,
non fai nada morrer,
o desexo está aquí
como o sol sae pola mañan.


Non fai nada chorar,
non fai nada morrer,
o desexo é terco,
vai trenzando o seu camiño.


Por máis que me lamente, sen meu desexo
nin sinto nin voz nin espera,
por máis que me alexe sen meu desexo
saio de mín gritándoche.


Non fai nada chorar,
non fai nada morrer,
o desexo está aquí,
non se acabará así.


Non fai nada chorar,
non fai nada morrer,
o desexo é máis forte,
fai a soas o seu camiño.

No hay comentarios: