domingo, 23 de noviembre de 2008

¿THE SEVEN YEAR ITCH?

A festa desta noite aínda segue e non podo dicir nada máis que eu son a protagonista dista película, pero se me dicides cal é o resto do reparto, director, ano de estreo e o título que se lle deu no noso país participaredes no sorteo para protagonizar a nova película da que Luís esta a escribir o guión.

Veña a traballar un pouquiño, que de seguro que este acertijo é ben fácil.



Un vídeo da época, dareivos unha pequena pista este tema ten dous anos máis que a película que protagonicei tentando a todos, jajajaja.



Á espera das vosas respostas, daremos a coñecer ós gañadores o 29 de Febreiro do 2009 e sairá publicado en todos os xornais da comarca, estade atentos.

1 comentario:

Anónimo dijo...

MUSICA
Jack Leroy Wilson,JACKIE WILSON-(Detroit 1934-1984) Reet Petite,xunto con outras cancións como TO Be Loved (preciosa), Lonely Teardrops (moi boa), Higher and higher (your love keeps lifting me..)foron os seus éxitos máis grandes, foi un dos máis grandes do soul , podíase comparar a súa grandeza coa de Gaye, james Brown, Otis reeding e Sam Cooke .

Cantaba Brighton 63-Yo me quedo en casa y me hago el mejor cocktail.-....Otis, jackie Wilson e Sam COoke.

PELICULA

The seven year itch- o picor do septimo ano- aquí foi A tentación vive arriba-

Protagonistas.-Marilyn Monroe(norma Jean Harlow), Tom Ewell, Oscar Homolka, Carolyn Jones, Evelyn Keyes, Sonny Tufts, Robert Strauss, Marguerite Chapman, Victor Moore, Donald MacBride,

Dirixida por DioS (Trueba dixit)- Mr. Billy Wilder.

Mary ...paga...
Ano 1955- ditribuida pola Fox.