domingo, 30 de noviembre de 2008

¿¿¿¿¿¿¿¿NO 2003 OU O ANO PASADO?????????????

Canto tempo, se parece que foi onte cando se fixo esta foto, non me digades que os compañeiros que saen cambiaron tanto; pero eu diría que esta foto foi feita no 2003 por algún concerto de Loquillo ou dos Rollings, ou o ano pasado cando estivo en Boiro, este oh!! ah! xa me lembro, Beethoven???????......

A ver quen me di o nome dos susoditos, si os que aparecen na foto, e tamén o ano e que facía esa Coca-Cola no medio.

Aclarádeme que eu xa me perdo con esto da febre do sábado noite.




Agora o vídeo que este seguro que é Beethoven, ou non????



E lembrade que todos estes acertijos partisipan no jran concurso final para o 30º Aniversario.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Cada vez está máis claro que Romina cantaba porque estaba moi buena, Albano eclipsaa completamente. A canción é moi bonita,

NA foto non coñezo a ninguén

Anónimo dijo...

Jache jato, Pedro, Mouriño, Luis F., Suso Chouza, Manolo Dieste...

Anónimo dijo...

Nin 2003 nin hoxe, se non fai mil anos, cando ainda saía Mercedes con Dieste, ¡qué xa choveu'

Anónimo dijo...

Mary, última aclaración do tema do Sr. Manolo.
Pois tal como eu recordaba resulta que tamén vendía polos. Ainda que tempo despois houbo outro Manolo "lolo" que os traía a cabo os sabados. fin
Pil

Anónimo dijo...

MANOLO. Lolo o que levaba os polos era o difunto do pai de Mourinho.

Anónimo dijo...

Pili e LOLI. Por que non ponhedes o nome no comentario en vez de firmar o final. Estaría mellor

Anónimo dijo...

José Angel, Mouriño, Pedro, Luis, Manolo, Merce,Miguel e penso que non e Suso, senón o irmán Carlos Chouza...o resto non sei.

Pili e Loli,Loli e Pili... soanme familiares.... ¿coñedes as xemelgas dos Bolechas?

Anónimo dijo...

Pois" Lolo o dos polos" levoulle durante anos os polos a miña nai. Sempre lle tivo moito afecto, ainda tantos anos despois miña nai sigue recordando o número de teléfono ó que chamaba para facela encarga. Sinto saber que morreu.

Anónimo dijo...

Eu teño una boa colección dos Bolechas, bueno, mellor dito o meu fillo. Pili, Loli, Carlos, Braulio e Tatá Bolechas, sen esquecer ó can Chispa.

Anónimo dijo...

Vou a pedir daños e perxuicios pola publicación desta foto.

Firmado: Un dos "malparados" nela.

Anónimo dijo...

Un compañeiro dos da foto,de dereita a esquerda: Merchi Saborido,Manolo o de Lusia,o da cabeza solo e Pin Pin=Jose Manuel Ferreiros,casado ca outra invitada,Carlos Chouza=Greñudo profesor de Boiro en Espiñeira,Miguel (Tarajoña)= corte Ingles Santiago,Luis Ferreiros=non o poño que me descubre,Flor (Peralto)=susodicha casada con pin pin,Jose Angel emigrado cunha asturiana,Pedro Enrique=cociñeiro do reino de Boiro (porque as monta non porque sepa cociñar),Pepe Mouriño=o lolo pequeno e como mirucho 2=Amador o taberneiro do Oasis,festeiro maior do reino e da reunion(o armadanzas de todo).
Saudos os da foto;un que vos aprecia